måndag 16 februari 2009

Februari = Födelsedagar

Runtomkring oss är det många som firar sina födelsedagar, nu i Februari. Så här kommer ytterligare ett födelsedagskort. Kortet gav jag till ett spralligt, gulligt yrväder som fyllde hela 7 år. Grattis Tina!

Och Inger Hardings stämpel passade så bra även här, tyckte jag.

Och så önskar jag att alla fick känna sig riktigt omtyckta på AllaHjärtansDag. Så här delar vi med oss av buketterna vi fick jag och lilltjejen.

Och så ger vi Er alla en riktig HJÄRTEKRAM!


Och kom ihåg att:

"Glädje är...
att se livet genom en solstråle."
Carmen Sylva

7 kommentarer:

Pimmi sa...

Supergulligt kort och vilka vackra blommor. Jag fick faktiskt också blommor, av min sambo. Helt otroligt, med glad blev jag :) Kram Emma

Cyllan sa...

Härliga kort du gör. Och vilken härlig stämpel du hittat...ja både två tjejerna, från Inger H var ju hur läckra som helst.

Färjtorp sa...

Så sött kort. Gillar stämpeln i de för stora skorna =)

Vackra buketter oxå.
Kram Johanna

Catta sa...

Kan det vara din egen lilla Tina som fyllde år? Hälsa henne att hon fyller i en väldigt bra månad! Kram

keytan sa...

Hahahaaa jag lyckades fixa problemet.. det var inte så svårt när man väl fick reda på vad det var..
Nu börjar allt detta med födelsedagar igen...
Gu va jag längtar till i helgen.
Det är 7 platser kvar ifall någon vill efteranmäla sig =)
vi ses på tisdag.
=)

sagapo sa...

Fina buketter till alla hjärtans dag. Måste göra någon LO på blommor någon gång. Just nu kämpar jag ju med dessa Thailandsfoton, börjar längta tills jag är klar...
Ses vi i Norrfjärden?
Hälsningar Carita

Anna sa...

Lite sent, men...så vackra blommor ni har fått! Det är alltid roligt att få blommor!

Hoppas att vi syns snart!

kram//Anna