tisdag 16 december 2008

GOTT NYTT ÅR:2009 !!! - och en award...







Jag har fått en award av ztinas pysselvrå.
TACK så mycket!



Reglerna är sådana:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.

2. Länka till personen du fick den ifrån.

3. Nominera minst 5 st andra.

4. Länka till dem i inlägget.

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Nu ger jag den vidare till:







Och så vill jag passa på att önska Er alla Ett riktigt Gott Nytt 2009 som kan innehålla: Gott om tid för alla nära och kära, Gott om tid för roliga intressen, Gott om tid för att må bra och Gott om tid för att bry sig om!


Många goa kramar till Er alla!!!

4 kommentarer:

Inger Harding sa...

Takker så mye for awarden!
Nå snillt av deg å tenke på meg,
jeg ble kjempeglad! :)

klem fra Inger

Färjtorp sa...

Åh TACK så mycket, vad jag glad jag blir!!!
Och GOTT NYTT ÅR på er.

Kram Johanna

Midscrap sa...

Det är bara att lifta på ;P

Gårdsromantik sa...

God Fortsättning!

Hälsningar Maud